Stiri TV

Brico Dépôt este cumpărat de un colos românesc


Grupul Kingfisher plc, companie internaţională de bricolaj, a anunţat vânzarea Brico Dépôt către Altex România, pentru o valoare a companiei de 70 milioane euro. Tranzacţia include întreaga reţea Brico Dépôt, formată din 31 de magazine în 24 de oraşe, operaţiunile de distribuţie, precum şi sediul central din Bucureşti, scrie news.ro.

”Grupul Kingfisher plc, companie internaţională de bricolaj, a anunţat vânzarea Brico Dépôt România, unul dintre liderii pieţei locale de bricolaj şi amenajări pentru locuinţe, către Altex România, pentru o valoare a companiei de 70 milioane euro (echivalentul a 58 milioane lire sterline) şi include întreaga reţea Brico Dépôt, formată din 31 de magazine în 24 de oraşe, operaţiunile de distribuţie, precum şi sediul central din Bucureşti”, anunţă grupul.

Finalizarea tranzacţiei este supusă aprobării din partea instituţiilor de reglementare din România şi este estimată a se finaliza în prima jumătate a anului 2025.

”Suntem încântaţi că am găsit în Altex un partener de încredere cu experienţă şi viziune pentru Brico Dépôt România. Această decizie ne permite să ne concentrăm pe pieţele unde suntem cel mai bine poziţionaţi pentru a genera randamente atractive şi valoare mai mare pentru acţionari şi clienţi”, spune Thierry Garnier, CEO Kingfisher.

Brico Dépôt România precizează că îşi va continua activitatea în mod obişnuit pe parcursul acestei tranziţii

Brico Dépôt România precizează că îşi va continua activitatea în mod obişnuit pe parcursul acestei tranziţii, menţinându-şi angajamentele faţă de clienţi, angajaţi şi parteneri.

”Altex România, liderul pieţei de electro-IT, anunţă cu entuziasm achiziţia reţelei de magazine Brico Dépôt. Acesta este un moment important pentru toţi cei implicaţi, iar acest prim pas ne deschide noi orizonturi de dezvoltare şi oportunităţi pe piaţa de bricolaj din România. Strategia noastră de creştere se bazează pe un model omnichannel, asigurând o experienţă de cumpărare coerentă şi plăcută pentru clienţi, indiferent de canalul de vânzare ales. Fiecare membru al echipei noastre va beneficia de oportunităţi de dezvoltare profesională şi de un mediu de lucru stimulant, care pune accent pe colaborare şi excelenţă. Altex România este încrezătoare în viitorul companiei Brico Dépôt şi este hotărâtă să continue să servească comunitatea cu produse şi servicii de înaltă calitate”, a declarat Dan Ostahie, CEO Altex România.

Brico Dépôt România este un jucător marepe piaţa locală de bricolaj încă din 2013, când Kingfisher a intrat în ţară prin achiziţia Bricostore.

În 2017, prin integrarea Praktiker, compania şi-a extins considerabil prezenţa, consolidând poziţia sa în România.

În prezent, Brico Dépôt operează 31 de magazine în 24 de oraşe, având peste 2.000 de angajaţi.

”Această tranziţie marchează un moment important pentru Brico Dépôt România şi cei peste 2.000 de angajaţi. De-a lungul anilor, am construit o fundaţie solidă, devenind o destinaţie de încredere pentru proprietarii de locuinţe şi profesioniştii din întreaga ţară. Cu o reţea naţională de 31 de magazine, suntem mândri să jucăm un rol esenţial pe piaţa de bricolaj. Privind spre viitor, ne menţinem angajamentul faţă de clienţi, angajaţi şi parteneri. Alături de întreaga noastră echipă, de parteneri şi împreună cu Altex, vom continua să dezvoltăm business-ul şi să explorăm noi oportunităţi de creştere”, afirmă Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

Altex este lider pe piaţa de retail din România, cu peste 130 de magazine la nivel naţional.

Kingfisher plc este o companie internaţională din domeniul bricolajului, cu peste 1.900 de magazine şi peste 78.000 de angajaţi. Compania operează în opt ţări din Europa, sub branduri de retail precum Screwfix, B&Q, Castorama, Brico Dépôt, TradePoint şi Koçtaş.

Brico Dépôt România este o companie pe piaţa de bricolaj şi amenajări pentru locuinţe, cu o reţea naţională formată din 31 de magazine în 24 de oraşe şi o echipă dedicată de peste 2.000 de angajaţi. Brico Dépôt oferă produse pentru bucătărie, baie, grădină sau construcţii, dar şi servicii pentru proprietarii de locuinţe, profesioniştii şi clienţii B2B.




Sursa

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button